• muzej-savremene-umetnosti-ns01 >
  • < muzej-savremene-umetnosti-ns02 >
  • < muzej-savremene-umetnosti-ns03 >
  • < muzej-savremene-umetnosti-ns04 >
  • < muzej-savremene-umetnosti-ns05 >
  • < muzej-savremene-umetnosti-ns06 >
  • < muzej-savremene-umetnosti-ns07 >
  • < muzej-savremene-umetnosti-ns08 >
  • < muzej-savremene-umetnosti-ns09 >
  • < muzej-savremene-umetnosti-ns10 >
  • < muzej-savremene-umetnosti-ns11 >
  • < muzej-savremene-umetnosti-ns12 >
  • < muzej-savremene-umetnosti-ns13 >
  • < muzej-savremene-umetnosti-ns14 >
  • < muzej-savremene-umetnosti-ns15 >
  • < muzej-savremene-umetnosti-ns16 >
  • < muzej-savremene-umetnosti-ns17 >
  • < muzej-savremene-umetnosti-ns18 >
  • < muzej-savremene-umetnosti-ns19 >
  • < muzej-savremene-umetnosti-ns20 >
  • < muzej-savremene-umetnosti-ns21 >
  • < muzej-savremene-umetnosti-ns22 >
  • < muzej-savremene-umetnosti-ns23 >
  • < muzej-savremene-umetnosti-ns24 >
  • <

    Музеј Савремене Уметности Војводине, Нови Сад, Србија

    локација: Нови Сад, Србија
    површина:9.525м²
    инвестициона вредност: €15.000.000
    аутор: мр Немања Радусиновић  дипл.инж.арх.

    Предложено решење Музеја Савремене Уметности Војводине у Новом Саду лоцирано је поред обале Дунава и моста Слободе, а наспрам једног од највећих паркова у Новом Саду.
    Испред улаза, посетиоцима се пружа могућност окупљања на тргу-пјацети, на рампи или на степеништу чија „газишта“ су дубине готово метар а која тиме формирају позоришни простор за седење и окупљање. Над овим простором окупљања надвија се цела фронтална фасада музеја. Фасада нагнута над посетиоцима нуди и презентује информације о уметности путем ЛЕД екрана (LED-Light Emitting Diodes) који се протеже од ивице до ивице и од врха до дна читаве улазне фасаде. Испод њега, танка стаклена трака-„ниски“ улаз води ка пространом музејском холу тј. наткривеном атријуму, који је централни део објекта. Из њега, посетиоцима су лако доступни изложбени простори у приземљу или на првом спрату као и мултифункционални простор на крају хола. Са циљем постизања најједноставнијег тока кретања посетилаца кроз изложбене просторе као и друге просторије, предложен је циркуларни ток. Овим решењем, конфузија је елиминисана, а посетиоцима је омогућено фокусирање само на уметност и остале културне садржаје.
    Уз све поменуте интегрисане архитектонске елементе, овај пројекат предлаже објекат и институцију Музеја Савремене Уметности Војводине као главно обележје Новог Сада. Циљ пројекта је омогућавање достизања ове почасне позиције, чистом и једноставном архитектуром која се најбоље описује чувеном реченицом архитекте Лудвиг Мис Ван дер Рое-а:„Мање је више“.